9 maja 2020 r. | Jakub Biel. Marketing w Internecie. | |
25 kwietnia 2020 r. | prof. Krzysztof Szymanek. Logika kliniczna albo „w co wierzyć”? | |
4 kwietnia 2020 r. | ... | |
21 marca 2020 r. | red. Piotr Lignar. Media i PR | |
8 marca 2020 r. | ... | |
16 lutego 2020 r. | prof. Krzysztof Dołowy. Nauka a neuroekonomia, czyli (neuro)biologia dla menedżerów | |
15 lutego 2020 r. | prof. Jacek Wasilewski. Storytelling, prof. Tadeusz Cegielski. Jak napisać powieść kryminalną? | |
1 lutego 2020 r. | prof. Ewa Bartnik. Co menedżer powinien wiedzieć o nowoczesnej medycynie? | |
18 stycznia 2020 r. | ... | |
4 stycznia 2020 r. | prof. Tadeusz Cegielski. Historia popkultury, dr Marzena Grzegorczyk. Zdarzenia, ślady, akcje i reakcje: o sztuce konstruowania historii | |
14 grudnia 2019 r. | Artur Negri. Myślenie krytyczne | |
30 listopada 2019 r. | Tomasz Piekot. Prosty język w organizacji | 30 listopada 2019 r. |
Tomasz Piekot. Prosty język w organizacji |
14 grudnia 2019 r.
Artur Negri. Myślenie krytyczne
30 listopada 2019 r.
Tomasz Piekot. Prosty język w organizacji
16 listopada 2019 r.
dr Marzena Grzegorczyk. Scenopisarstwo dla menedżerów
26 października 2019 r.
prof. Ewa Bartnik. Geny a zachowanie
5 października 2019 r.
Piotr Śliwiński. Jak wejść na Mount Everest, czyli o zdobywaniu szczytów i pokonywaniu granic
23 czerwca 2019 r.
Bartosz Majewski. Sprzedaż (warsztaty).
22 czerwca 2019 r.
prof. Bogdan Wojciszke. Procesy motywacyjno-emocjonalne w biznesie.
22 czerwca 2019 r.
Istvan Vizvary. Przyszłośc jest dziś. Transhumanizm okiem pisarza i programisty.
8 czerwca 2019 r.
Marcin Zwierzchowski. O sztuce pisania.
7 czerwca 2019 r.
prof. Krzysztof Jajuga. Inwestowanie. Teoria i praktyka.
25 maja 2019 r.
Magdalena Wleklik. Jak napisać dobry scenariusz?
11 maja 2019 r.
Mec. Michał Siciarek. Prawo autorskie w praktyce;
27 kwietnia 2019 r.
Janina Bąk. Jak dobrze pisać?
6 kwietnia 2019 r.
Kamil Kozieł. Cztery warstwy prezentacji.
9 marca 2019 r.
Prof. Krzysztof Szymanek. Myślenie krytyczne w biznesie i w życiu codziennym
23-24 lutego 2019 r.
Joanna Wrycza-Bekier. Storytelling w tekście blogowym, reklamowym i specjalistycznym. Jak wpleść opowieść do każdego tekstu (warsztaty)
9 lutego 2019 r.
Waldemar Gorlewski. Fotografia biznesowa
12 stycznia 2019 r.
Magdalenia Petryniak. Storytelling
15 grudnia 2018 r.
Kamil Stawiarski. Twarda wiedza w miękkim opakowaniu – rzecz o degradacji jakości nauki w nacji IT
24 listopada 2018 r.
Piotr Śliwiński. Jak wejść na Mount Everest, czyli o zdobywaniu szczytów i pokonywaniu granic
17 listopada 2018 r.
Arkadiusz Ostęga. Ćwiczenia mocy
27 października 2018 r.
Piotr Lignar. Public Relations & Media
6 października 2018 r.
Michał Zawadka. Sprzedaż … jaką wartość ma wartość
24 czerwca 2018 r.
Marek Niedźwiedź. Jak nie kupić kota w worku – czyli czytanie raportów finansowych oraz elementy rachunkowości dla nieprofesjonalistów
24 czerwca 2018 r.
Mikołaj Roszak. Polski rynek nieruchomości na tle zagranicy
23 czerwca 2018 r.
prof. Ewa Bartnik. Nowoczesne techniki medyczne w biznesie
23 czerwca 2018 r.
red. Marek Kacprzak. Jak przemawiać?
22 czerwca 2018 r.
prof. Krzysztof Jajuga Inwestowanie
22 czerwca 2018 r.
prof. Jay Friedenberg (Manhattan College, NY). Artificial psychology [zajęcia przeniesione na rok akademicki 2018/2019]
9 czerwca 2018 r.
Anna Brzosko. Zarządzanie talentem
9 czerwca 2018 r.
prof. Ewa Bartnik. Nowoczesna biologia w biznesie (seminarium dla absolwentów)
26 maja 2018 r.
Janina Bąk. Data storytelling
21 kwietnia 2018 r.
Agnieszka Florentyna Pawlak. Transhumanizm
7 kwietnia 2018 r.
Katarzyna Richter. Komunikacja międzykulturowa
10 marca 2018 r.
Sebastian Kotow. Zaufanie w biznesie
25 lutego 2018 r.
prof. Bogdan Wojciszke. Procesy motywacyjno-emocjonalne w biznesie
24 lutego 2018 r.
Jacek Chmielecki. Prezentacja
24 lutego 2018 r.
Anna Buczyńska. Marketing personalny w praktyce
10 lutego 2018 r.
Kamil Kozieł. Design Slajdów
27 stycznia 2018 r.
Prof. Ewa Bartnik. Geny a zachowanie. Medycyna przyszłości
13 stycznia 2018 r.
prof. Riccardo Campa. Etyka biznesu
16 grudnia 2017 r.
Johnny Bob Spence. Emotions in negotiations
2 grudnia 2017 r.
Andrzej Mrugała. Psychologia sprzedaży detalicznej w praktyce
18 listopada 2017 r.
Francois Nail. Zarządzanie karierą
28 października 2017 r.
prof. Krzysztof Szymanek. Teorie spiskowe
14 października 2017 r.
Grzegorz Turniak. Nigdy nie stój sam, czyli networking w praktyce
24 czerwca 2017 r.
prof. Krzysztof Jajuga. Inwestowanie: teoria i praktyka
23 czerwca 2017 r.
Anna Brzosko. Zarządzanie talentem, doc. Włodzimierz Piotrowski. Zarządzanie, dr Janusz Kapusta. K-dron
10 czerwca 2017 r.
prof. Andrzej Sławiński, dyr. Departamentu Analiz NBP, b. członek Rady Polityki Pieniężnej. Tajniki polityki pieniężnej
27 maja 2017 r.
dr Andrzej Kuśmierz. Przywództwo w teorii i praktyce (warsztaty)
13 maja 2017 r.
Red. Jacek Mroczek. PR kryzysowy. Teoria i praktyka
22 kwietnia 2017 r.
red. Piotr Lignar. Public Relations & Media
8 kwietnia 2017 r.
Marek Niedźwiedź. Jak odnieść sukces w biznesie na rynku brytyjskim?
25 marca 2017 r.
Mec. Michał Siciarek. Prawo autorskie w praktyce, czyli o można a czego nie można robić w Internecie.
10 marca 2017 r.
Prof. Krzysztof Szymanek. Myślenie krytyczne w biznesie i w życiu codziennym
26 lutego 2017 r.
Dominika Grodowska. Sztuka wystąpień publicznych
25 lutego 2017 r.
Piotr Cieszewski. Lider w akcji
12 lutego 2017 r.
Piotr Śliwiński. Podróżowanie dookoła świata: biznes czy pasja?
28 stycznia 2017 r.
dr Piotr Pilch. Kompetencje polityczne w przedsiębiorstwie
14 stycznia 2017 r.
Sebastian Kotow – Zaufanie w biznesie
17 grudnia 2016 r.
Anna Buczyńska – Marketing personalny w praktyce
3 grudnia 2016 r.
Andrzej Mrugała. „Psychologia sprzedaży detalicznej w praktyce”
29 października 2016 r.
Jakub B. Bączek. Motywowanie w biznesie
15 października 2016 r.
Francois Nail. Zarządzanie karierą.
26 czerwca 2016 r.
prof. Bogdan Wojciszke. Procesy motywacyjno-emocjonalne w biznesie
25 czerwca 2016 r.
Arkadiusz Kalka. Development Center,
prof. Elton McGoun, Corporate Scenography
24 czerwca 2016 r.
prof. Krzysztof Jajuga. Inwestowanie: teoria i praktyka
18 czerwca 2016 r.
prof. Andrzej Sławiński, b. członek Rady Polityki Pieniężnej. Współczesna polityka pieniężna
11 czerwca 2016 r.
ZJAZD ABSOLWENTÓW:
a/. Red, Jacek Mroczek „PR kryzysowy”
b/. dr Rick Brinkman. „Dealing with People You Cannot Stand – How to Bring Out the Best in People at Their Worst (zajęcia w języku angielskim) – Zjazd Absolwentów
c/. Prof. Krzysztof Szymanek „Myślenie krytyczne”
4 czerwca 2016 r.
dr Lidia Czarkowska. Psychologia stresu. Work-life balance – spełnienie i równowaga w różnych aspektach życia (warsztaty)
14 maja 2016 r.
red. Piotr Lignar, “Public Relations & Media”
23 kwietnia 2016 r.
doc. Włodzimierz Piotrowski. Zarządzanie
19 marca 2016 r.
dr Andrzej Kuśmierz. Przywództwo (warsztaty)
5 marca 2016 r.
prof. Krzysztof Szymanek. Krytyczne myślenie w biznesie
21 lutego 2016 r.
Michał Dziekoński. Psychologia zachowań zespołu projektowego (warsztaty)
20 lutego 2016 r.
Andrei M. Terekhov (przedsiębiorca, inwestor, absolwent Harvard Business School). Private quity
20 lutego 2016 r.
Piotr Śliwiński. Podróżowanie i prowadzenie biznesu
6 lutego 2016 r.
Marek Niedźwiedź. Jak odnieść sukces w biznesie na rynku brytyjskim
23 stycznia 2016 r.
Grzegorz Świętek – Pricing
09 stycznia 2016 r.
prof. Ewa Bartnik – Geny, a zachowanie
28 listopada 2015 r.
dr Krzysztof Matela, Psychologia windykacji, czyli…gdy musisz komunikować się z kimś, kto cię nie lubi. Dłużnik – jako szczególny typ klienta
14 listopada 2015 r.
red. Szymon Łucyk – Warsztaty twórczego pisania dla menedżerów
24 października 2015 r.
Szczepan Sadurski – Krótki kurs rysowania karykatur
10 października 2015 r.
Anna Buczyńska – Wszystko na temat marketingu personalnego
21 czerwca 2015 r.
prof. Bogdan Wojciszke. Procesy motywacyjno-emocjonalne w biznesie
20 czerwca 2015 r.
dr Lidia Czarkowska. Work-life balance – jak zyskać spełnienie i nie tracić równowagi w różnych aspektach życia
19 czerwca 2015 r.
prof. Krzysztof Jajuga. Inwestowanie
13 czerwca 2015 r.
prof. Jacek Hołówka. Etyka i etyka biznesu
23 maja 2015 r.
doc. Włodzimierz Piotrowski. Zarządzanie.
09 maja 2015 r.
prof. Andrzej Sławiński, b. członek Rady Polityki Pieniężnej. „Kreacja pieniądza. Mity a rzeczywistość”, Katarzyna Ładniak-Grońska, Experiential marketing, czyli jak być bliżej konsumenta
25 kwietnia 2015 r.
red. Piotr Lignar, Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia. “Public Relations”
28 marca 2015 r.
prof. Krzysztof Szymanek. „Teoria gier w argumentacji biznesowej”
14 marca 2015 r.
dr Andrzej Kuśmierz. „Przywództwo” (warsztaty)
22 lutego 2015 r.
Michał Dziekoński. ”Psychologia zachowań zespołu projektowego”
22 lutego 2015 r.
Michał Dziekoński. ”Psychologia zachowań zespołu projektowego”
24 stycznia 2015 r.
prof. Monika Całkiewicz. „Modus operandi, czyli sposób działania sprawców przestępstw (nie tylko gospodarczych)”
11 stycznia 2015 r.
red. Jacek Pochłopień – zastępca red. naczelnego pisma Forbes. „Kulisy mediów”, Francois Nail. „Zarządzanie karierą”
13 grudnia 2014 r.
Prezes Andrzej Mrugała. „Psychologia sprzedaży detalicznej w praktyce”
29 listopada 2014 r.
dr Rick Brinkman. „Dealing with People You Cannot Stand – How to Bring Out the Best in People at Their Worst (zajęcia w języku angielskim)
15 listopada 2014 r.
prof. Jacek Hołówka. „Filozofia współczesna dla menedżerów”
25 października 2014 r.
red. Adam Rogala. „Narracje, które sprzedają – storytelling w prezentacjach biznesowych”
11 października 2014 r.
mgr Anna Buczyńska. „Marketing personalny”
29 czerwca 2014 r.
Michał Dziekoński. „Gra symulacyjna Customer Behaviour”
28 czerwca 2014 r.
prof. Bogdan Wojciszke. „Psychologia miłości”
27 czerwca 2014 r.
prof. Krzysztof Jajuga. „Inwestowanie”
7 czerwca 2014 r.
(godz. 14.15) Andrzej Mrugała. Sprzedaż detaliczna, (godz. 15.30) dyr. Piotr Lignar. Public Relations
24 maja 2014 r.
doc. Włodzimierz Piotrowski. Zarządzanie
10 maja 2014 r.
prof. Jacek Hołówka. „Teorie etyczne”,
„Etyka obcych cywilizacji”, Piotr Śliwiński „Business & Travelling”
26 kwietnia 2014 r.
red. Jacek Mroczek. “PR w sytuacji kryzysowej”
12 kwietnia 2014 r.
Małgorzata Czubin. „Outplacement dla odważnych. Fakty i mity”. Aleksandra Anklewicz,. „Motywacja, demotywacja, demotywacja ukryta”
15 marca 2014 r.
prof. Tomasz Zaleśkiewicz. „O psychologii ryzyka”
23 lutego 2014 r.
Arkadiusz Kalka. “Development Center – proces diagnozy kompetencji menedżerskich”
22 lutego 2014 r.
Michał Dziekoński. „Psychologia zachowań zespołu projektowego”
8 lutego 2014 r.
prof. Jacek Hołówka. „Etyka małych grup”
25 stycznia 2014 r.
Anna Brzosko. Zarządzanie talentami
11 stycznia 2014 r.
mec. Michał Siciarek. „Rzecz o prawach autorskich na Facebooku”, red. Jacek Pochłopień – zastępca red. naczelnego pisma Forbes. „Kulisy pracy mediów”
14 grudnia 2013 r.
Szczepan Sadurski. „Jak rysować karykatury? Warsztaty”
30 listopada 2013 r.
Andrzej Goc. „Praktyka dobrej sprzedaży”
16 listopada 2013 r.
prof. Monika Całkiewicz. „Modus operandi”
26 października 2013 r.
Anna Brzosko. „Zarządzanie talentem”
12 października 2013 r.
prof. Ewa Bartnik. „Genetyczne determinanty zachowania”
30 czerwca 2013 r.
prof. Bogdan Wojciszke. „Psychologia emocji”
29 czerwca 2013 r.
dr Maciej Błaszak. „Neuronauka w praktyce negocjacyjnej”
29 czerwca 2013 r.
dr Monika Jakowczuk. „Aktorstwo dla menedżerów”
22 czerwca 2013 r.
Michał Dziekoński. „Gra symulacyjna Customer Behaviour”
8 czerwca 2013 r.
red. Piotr Lignar, Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia. „Public Relations”
25 maja 2013 r.
red. Jacek Mroczek. „PR w sytuacji kryzysowej”, Stefan Poźniak, „O iluzjach i złudzeniach”.
11 maja 2013 r.
Piotr Jardanowski. „Skuteczna komunikacja marketingowa w Internecie: Facebook, Twitter, Linkedin, SEO, SEM, YouTube”
20 kwietnia 2013 r.
doc. Włodzimierz Piotrowski. Zarządzanie
6 kwietnia 2013 r.
dr Agnieszka Popiel. Psychoterapia poznawczo-behawioralna dla menedżerów
23 marca 2013 r.
dr Tomasz Modzelewski – Prezes Zelmer Trading. „Business Survival”
24 lutego 2013 r.
Arkadiusz Kalka. „Development Center – proces diagnozy kompetencji menedżerskich”
23 lutego 2013 r.
dr Maciej Błaszak. „Jak wykorzystać neuroscience do negocjowania w biznesie”
9 lutego 2013 r.
dr Wojciech Daniecki. „Psychologia zmian restrukturyzacyjnych w firmie”
26 stycznia 2013 r.
Janusz Zaorski. “Jak przygotować się do występu medialnego”
12 stycznia 2013 r.
Robert Lisek. „Osobliwość i ekonomia”
12 stycznia 2013 r.
Jacek Pochłopień – zastępca red. naczelnego pisma Forbes. „Bezcenna informacja – kulisy pracy mediów”
15 grudnia 2012 r.
Agnieszka Libner. „O bankructwie przedsiębiorstw. Co robić, by nie zbankrutować?”
1 grudnia 2012 r.
prof. Riccardo Campa. „Etyka biznesu”
1 grudnia 2012 r.
Krzysztof Albrychiewicz. „Don’t make me think”
17 listopada 2012 r.
Piotr Śliwiński. „Podróżowanie a biznes”
27 października 2012 r.
dr Lidia Czarkowska. „Zarządzanie stresem”
PSYCHOLOGIA BIZNESU DLA MENADŻERÓW
to miejsce spotkań pasjonatów psychologii, poszukujących nowoczesnej wiedzy oraz inspiracji.