Pierwsze kompleksowe opracowanie problemów argumentacji z punktu widzenia logiki, retoryki, językoznawstwa i psychologii. Nie tylko dla studentów, wykładowców, nauczycieli, filozofów, dziennikarzy, prawników, polityków, duchownych, przedstawicieli reklamy czy marketingu, ale przede wszystkim dla wszystkich zainteresowanych:
Słownik zawiera 683 hasła objaśniające najważniejsze, związane z teorią argumentacji terminy liczne wyraziste przykłady dziesiątki rozpatrywanych schematów argumentacyjnych przystępne ? nawet dla zdeklarowanego humanisty ? wprowadzenie w logikę formalną sentencje i zwroty łacińskie sugerującą dalsze lektury bibliografię, a także przewodnik i indeks umożliwiające szybkie wyszukiwanie informacji. Pozycja pionierska na polskim rynku wydawniczym dzięki swej interdyscyplinarności (wypełnia lukę między logiką formalną a retoryką).
Wydanie: Drugie
okładka: miękka
nośnik: druk
liczba stron: 388
Wymiary: 165×235 mm
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301142896
podziel się na:
PSYCHOLOGIA BIZNESU DLA MENADŻERÓW
to miejsce spotkań pasjonatów psychologii, poszukujących nowoczesnej wiedzy oraz inspiracji.